FAQ

Bine ai venit! Pentru a facilita experiența de cumpărare și pentru a te ajuta să descoperi mai multe despre universul nostru de bijuterii, ți-am pregătit o pagină cu cele mai des întâlnite întrebări despre produse, modalitățile noastre de livrare, garanții, retururi și personalizări. Răsfoiește lista de întrebări și rămâi la curent cu răspunsurile celor mai frecvente întrebări din lumea ARELA.

 În cazul în care în această pagină nu găsești răspuns la întrebarea ta, ne poți contacta la nr. de telefon +40 726 023 805 sau la adresa noastră de e-mail contact@arela.ro , echipa Arela îți stă la dispoziție cu mult drag!

Livrarea tuturor produselor achiziționate online se realizează prin intermediul serviciului de curierat rapid.

În cazul în care acesta se află în stocul nostru, termenul de livrare al produsului comandat poate varia intre 48 si 72 de ore de la confirmarea comenzii (excepție fac zilele de sâmbătă și duminică si sărbătorile legale). 

Dacă produsul comandat nu se află în stocul nostru, livrarea acestuia poate fi estimată între 21 - 35 de zile lucrătoare.

Transportul este gratuit pe teritoriul României, fiind asigurat integral de catre societatea ARELA.RO

Pentru comenzi în afara teritoriului României, te rugăm să ne trimiți cererea de comanda pe adresa de e-mail contact@arela.ro. Vei fi contactat/a de unul dintre experții noștri.

Dacă produsul ARELA achiziţionat online nu corespunde cerințelor tale, îl poți returna în termen de 14 de zile, numai dacă produsul nu a fost purtat si nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defectuoasă.

În cazul returnării unui produs clienții ARELA beneficiază de retur gratuit pentru toate comenzile online doar dacă solicitarea se face  scris la adresa contact@arela.ro .

În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor tale, poți solicita schimbarea acestuia cu altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Schimbul se poate realiza printr-o cerere scrisă trimisă pe adresa noastră de e-mail contact@arela.ro în maxim 14 zile de la achiziționarea produsului  doar prin prezentarea facturii și numai dacă produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defectuoasă.  Pentru mai multe detalii despre schimbarea unui produs achiziționat online, ne poți contacta la numărul de telefon +40726023805.

În cazul schimbării/modificării măsurii unui produs, costul transportului va fi suportat de către client.

Plata poate fi efectuată online, prin intermediul serviciilor bancare, în momentul plasării comenzii.

Desigur. Toate produsele ARELA sunt atent ambalate în cutii și punguțe personalizate înainte de a fi trimise către destinatar. De asemenea, pentru ocaziile speciale ne puteți contacta telefonic la numărul de telefon din secțiunea de contact, iar unul dintre experții noștri vă vor detalia procesul de ambalare și vă vor pune la dispoziție,  fiecare metoda prin care vă putem ambala bijuteria într-un mod cat mai deosebit, totul fără vreun cost suplimentar.

ARELA oferă certificate de garanție pentru toate bijuteriile, acestea fiind însemnate cu titlul aliajului și marca, indicând caratajul pietrelor prețioase din montură.

În cazul în care dorești să afli mai multe detalii despre un produs, ne poți contacta la numărul de telefon +40 726 023 805 sau ne poți lăsa un mesaj la adresa de email contact@arela.ro.

ARELA oferă o garanție de 2 ani pentru toate produsele comercializate. Garanția nu include produsele care prezintă defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvate..

Pentru mai multe detalii despre gravarea bijuteriilor vă rugăm să ne lasați un mesaj scris pe adresa de email contact@arela.ro sau să ne contactați telefonic la nr 0726023805 deoarece procesul este diferit în funcție de fiecare bijuterie și de modelul de gravură. Menționam că gravarea produsului nu necesită un cost suplimentar. De asemenea, produsele care conțin gravură personalizată ceruta de client, nu se pot returna.

Desigur, în cazul în care doriți o ofertă personalizată pentru crearea unei bijuterii, consultanții noștri vă stau la dispoziție cu mai multe detalii pe adresa de e-mail contact@arela.ro ori la nr de telefon +40 726 023 805.

Da, majoritatea modelelor prezentate pe website-ul arela.ro pot fi personalizate conform cerințelor tale.

Da, verighetele prezentate pe website se pot returna. Verighetele personalizate pe comandă conform dorințelor tale NU pot fi returnate.

Dacă doriți să inscripționați pe verighete un mesaj specific, ARELA vă pune la dispoziție o gamă variată de servicii de gravare.Textul trebuie să se încadreze într-un număr fix de caractere, având în vedere că spațiul este limitat.

Plata in cazul bijuteriilor personalizate se percepe bijuteria este finalizata.

Toate bijuteriile cu pietre prețioase sunt însoțite de certificate de garanție care atestă calitatea și autenticitatea acestora.

Da, prețurile afișate pe website sunt cele finale.

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, suma plătită pentru bijuterie va fi transferată în contul tău, după primirea și evaluarea produsului returnat.